SMLUVNÍ PODMÍNKY
Smluvní podmínky ubytování v prnzionu Levander
Rezervace ubytování se provádí písemně emailem, telefonicky nebo vyplněním rezervačního formuláře na naší webové stránce. Doporučujeme Klientům při rezervaci uvádět i své telefonní číslo, na kterém je možno se s Klientem v případě nutnosti spojit.
- Rezervace akceptovaná a potvrzená Společností je pro obě smluvní strany závazná.
- Pro akceptaci rezervace je Společnost oprávněna požadovat po Klientovi garanci, a to platbu zálohové faktury ve výši částky dle sjednaného objemu ubytování nebo garanci platební kartou.
- Klient je povinen uhradit zálohu v uvedené lhůtě splatnosti a zaslat Společnosti doklad o provedení platby nebo na požádání uvést údaje o své platební kartě. Pokud tak Klient neučiní, není nadále Společnost provedenou rezervací vázána a nemůže Klientovi garantovat sjednanou kapacitu lůžek.
- Cena za ubytování se hradí v hotovosti
na recepci penzionu LEVANDER, bezhotovostně převodem na účet ( na základě
vystavení zálohové faktury, platbu je třeba dostatečně identifikovat
celým jménem a příjmením, variabilním symbolem platby, adresou nebo
rodným číslem ) nebo zablokováním částky na Vašem účtu předautorizací
platební karty
- (z karty klienta žádná částka odečtena nebude, karta slouží pouze pro garanci Vaší závazné rezervace a bude použita pouze v případě, nastane-li situace, kdy budeme oprávněni účtovat storno poplatek). Klient je povinen zaslat pravdivé a platné informace o své platební kartě. V případě, že autorizace bude bankou odmítnuta bez udání důvodu nebo z důvodu nekrytého účtu, rezervace je neplatná. Klienta o takové skutečnosti informujeme během 24 hodin emailem.
- Klient je povinen uhradit cenu za ubytování v pensionu LEVANDER nebo její doplatek při příjezdu v hotovosti nebo platební kartou.
Ubytování v pensionu LEVANDER:
- Klient je povinen ubytovat se v den svého nástupu do 20:00 hodin. Pozdější nástup je možný pouze po předchozí domluvě s pracovníky recepce. V případě, že se Klient bez předchozí domluvy nebo omluvy nedostaví k ubytování do 20:00 hodin, jsou pracovníci recepce oprávněni obsadit jeho pokoj jinou osobou a požadovat po Klientovi zaplacení storno poplatku za ubytování.
- Klient je povinen v den odjezdu opustit pokoj do 10:00 hodin - není-li dohodnuto jinak.
Storno podmínky:
Klient má právo kdykoli svůj rezervovaný
pobyt zrušit. Toto zrušení musí být provedeno písemně na adresu penzionu
ART Club s.r.o., Horní Radouň 72, 378 43 Horní Radouň, nebo e-mailem na
adresu info@levander.cz. Pobyt je nutné vždy stornovat písemně.
Společnosti přináleží storno poplatek , který je určen délkou času mezi
zrušením pobytu ze strany Klienta ( rozhodující je den, kdy bylo toto
storno písemně doručeno Společnosti) a prvním dnem pobytu takto:
- při zrušení pobytu v době do 30 dnů před začátkem pobytu: bez storno poplatku
- při zrušení pobytu v době od 30 do 20 dnů: 35 % z ceny pobytu
- při zrušení pobytu v době od 20 do 10 dnů: 55 % z ceny pobytu
- při zrušení pobytu v době od 10 do 5 dnů: 75 % z ceny pobytu
- při zrušení pobytu v době od 5 a méně: 100 % z ceny pobytu
Na úhradu storno poplatku je Společnost oprávněna započíst Klientem již zaplacenou zálohovou fakturu nebo použít údaje platební karty Klienta k úhradě storno poplatku.